Tänk....

....att jag inte bloggat här på så länge! Ingen har!
Men nu e jag här!
Gissa vem?
Julia B!

Vill skriva av mig, på min blogg kommer jag antagligen bara få elaka komentarer som vanligt!
Japp, jag har fått massa jobbiga komentarer, funderar på att ta bort min blogg....
Var tycker ni?

www.juliajack.blogg.se

Ja, inget har väll annars hänt antar jag...
I skolan har jag lite franska o engelska som ska göras, kören har uppvisning på tisdag som ska bli kul.
Konståknings-uppvisning på lördag som jag inte har en aning om programmet………
Stallet på eftermiddan!

Åsa har lovat att jag ska få rida barbacka på Jack på avslutningen på söndag, längtar sååååå!
Har inte ridit honom på länge!
Emma har ridit honom två ggr och en av gångerna hade jag Tintin, andra var jag borta ;)

Nu tittar jag på "Berg flyttar in" me mamma!

hare gött tills jag bloggar här igen ;)

Pöss :*

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Vill du har flera besökare till din blogg? Här på laakinoiise.blogg.se kör vi dagens blogg varje dag där har du chansen att synast framför mina 100-200 besökare. Om du vill vinna mer besökare trick här :http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-onsdag-2.html#comment

2011-12-21 @ 07:12:26
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska dom få förstöra din blogg? :/ Men bestäm själv!

2011-12-24 @ 21:54:05
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta bort bloggen ;) det är bässt så ;)

2011-12-28 @ 14:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0