dressyren <3

det gick jätte bra <3
jag red juh jojje :p
han vah ganska långsam ;)
men jag fick 60 poäng - godkänt :)
här har ni protokollet:

( max 10 poäng på varje punkt )

__________________________________________________________________________________

1. lodräts sits - 7 poäng - fin sits

2. balans - 7 poäng

3. mellandel - 6 poäng

4. skänkelläget - 6 poäng

5. överliv - 7 poäng - rakt & fint

6. huvudställning - 7 poäng - bra blick

7. handställning - 6 poäng

8. hjälpgivning - 5 poäng

9. effekten - 4 poäng - rid bättre vägar

10. helhetsintryck - 5 poäng

totalt - 60 poäng - godkänt
__________________________________________________________________________________

jag klara märket men man måste klara märket två ggr :p
så jag får göra detta en gång till nästa gång :)

här kommer lite bilder:
jag och jojje efter, man ser lilla emma i bakgrunden med obelix ;)
jag och jojje igen
jojje går på tygel :)
jag och jojje igen (som ni märker är det bara bilder på mej och jojje :p)
jag och jojje (lite svårfotad)

sååå det var alla bilder <3

Kraam the bieber lover :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0