Julia häääär!

Japp jag bloggar här.... :P
Brukar ju inte göra det så ofta.... :P
Ni kan alltid följa mej på min privata blogg som jag gör inlägg på varje dag!
www.juliajack.blogg.se

Japp, ska berätta om idag:

Jag åkte till stallet kl. 7 för att det var clearrond. Jag hade Svante.
Jag och My delade på honom, Tova hade Obe, Tussie (Tuuli) hade London (sin egen) osv.
Men Julia (M) då?
Nee hon kunnde inte vara med :'(

My hoppade först. Han var väldigt seg. Stannade till och med på framhoppningen.... :P
Men med mig gick det bättre.
Det gick bra för Tova med! <3
(kolla video på hennes blogg: www.towi.se)
Och Emma hade Rufus (glömde de ;) och det gick jättebra!

Men det var bara jag och Tussie (Tuuli) som fick rosett. :(
Men jag är glad :)
2 lyckade clearronder till och jag får hoppa 50 <33333
Lääängtar tills dess!

Jag, Emma och Tova stannade i stallet, jag och Emma hade ju ridlektion på eftermiddagen :P
Så vi var där ca. 8 timmar :)
Det var kuligt!!!! ;)

På lektionen hade jag Tisse. Har velat rida honom i evigheter och så fick jag honom idag på markarbetet! <3
Emma hade Jojje, och eftersom Tova var där fick hon knappt röra vid honom.... :P
Men det gick bra för dem me.
Tussie (Tuuli) hade Obe. Hon var nöjd med det verkade det som ;)

Jag hoppas på att få Tisse nästa vecka på hoppningen, men det var inte säkert sa Åsa, för han kan vara lite busig på hoppning. Vilket gör att jag vill ha honom ännu mera ;) :P

Kommer inte till stallet på onsdag heller eftersom våran bil ska in på servis och ingen kan hämta mej... :(
Men jag får vara lite extra i stallet på lördag och söndag då ;)

Jag ska gå nu, hejsvejs!





Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Tussie

Nu får ni faktiskt uppdatera!!!! Annars e det ingen ide att ni har kvar bloggen!!! Det e jättetråkigt jag går in på denna blogg varje dag och det e bara samma inlägg längst upp varje dag! Jag e trött på denna blogg jag tänker aldrig läsa den mer, fattar ni!?

2011-11-25 @ 08:29:20
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Tussie

Uppdatera då!!!

2011-11-25 @ 10:29:05
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Julia (m)

SERIÖST TUULI SNÄLLA SLUTA VI HAR ETT LIV!!!!

2011-11-26 @ 21:26:39
URL: http://onlyjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0