stallet idag :) <3

idag var jag i stallet med julia, emma, emelie och my <3
tova va nt där idag :(

På ridlektionen red jag Svalan och vi hade markarbete och det va jätte kul!
Nästa vecka är det hoppning och då kommer jag troligtvis få svalan igen ;)
Han va jätte fin i galloppen :D!!

Jag skötte oxå om sherizzen idag <3
Nån hade blandat hö och torv och lagt det i sheras vattenskål blandat med vatten :O
stackars sherizzen :(!!
men jag och emma tog en svamp och tog ut allt :)
svampen blev jätte smutsig efter ;p <3

Sen så bytte jag julia och emma pannband på jojje, rufus och jack.
vi skulle göra det på shera men vi hann nt för det var nån som skulle rida henne.

Nu ska jag gåå hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tussie

Uppdatering!!!!

2011-11-13 @ 09:39:23
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Tussie

UUUUUUPPPPPDDDDDAAAAAATTTTTTEEEEEERRRRRRRIIIIIINNNNNGGGGG!!!!!!!!!!!

2011-11-18 @ 16:35:24
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0