Irriterad

Tussie om Julia häääär!:
Nu får ni faktiskt uppdatera!!!! Annars e det ingen ide att ni har kvar bloggen!!! Det e jättetråkigt jag går in på denna blogg varje dag och det e bara samma inlägg längst upp varje dag! Jag e trött på denna blogg jag tänker aldrig läsa den mer, fattar ni!?

SV; Men Tuuli fattar du nt att vi igentligen nt bryr oss om du läser våran blogg elr nt? Vi har faktiskt ett liv och vi är en av få som har det här omkring...? om du tkr att de är så tråkigt sluta gå in på denhära bloggen då!? Vi fattar men en sak som du borde fatta är att det är lågt att skriva det här och nt säga det face2face? Om du nu är så arg för att vi nt bloggar borde du säga det till oss? nt på nätet utan på stallet? säger bara att vi tkr bara det är skönt att du slutar läsa våran blogg Tuuli! För vi vill nt ha dina kommentarer här?


(jag kmr börja blogga hära lite igen, men jag började nu för att när jag ser sånnahära kommentarer blir jag seriöst PISST OF.)

Puss o Kram <3
Tova

Kommentarer
Postat av: Tussie

vill ni vara mina vänner längra eller?! INTE JAG!

2011-11-27 @ 11:25:59
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Tova

Tuuli vi bryr oss nt som sagt...?

2011-11-27 @ 12:31:14
Postat av: Tussie

JAG SKITER I ER NI BORDE VARA SNÄLLARE MOT YNGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUR OMOGEN KAN MAN VARA!????!!!

2011-11-27 @ 16:13:36
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Anna-Bella

Men vafan växupp då tussi?

2011-11-27 @ 19:04:37
Postat av: Towii

Tack anniiz men du behöver nt läggarejj i ♥

men tuuli du borde visa respekt för äldre! det är du som är omogen om du nt redan fattat det!

2011-11-27 @ 20:26:56
Postat av: Tussie

** lägg av bara!!!!!!!!! ******

2011-11-28 @ 08:25:56
Postat av: Tussie

Vafan ni gör mig bara ledsnare FYFAN LÄGG AV ÄR DET SÅ SVÅRT NI KAN JU INTE ENS STAVA!!!! jah ba jue dåe nue nuh sorgligt asså!

2011-11-28 @ 08:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0